left kanilski | yazmak, kendine alışamamaktır!: bardak felsefesi

bardak felsefesi

Kedere kader diyenler bardağın boş tarafıyla susuzluklarını gidermişler bunca zaman. su kaynağını sadece bardak görmek, bardağın dolu tarafını hak etmemektir. ne boş tarafı, ne de dolu tarafını görmek o suya muhtaç olmaktır. fakat kafanı kaldırdığında bardağı yarılayan suyun kaynağı olan sürahiyi ve daha sonra da dışarıdaki yağmuru göreceksin. bu acizliğin, ne bardağın ne de senin suçun, yağmura ulaşmak için yağmurun istediği yollarda biraz vakit geçirmen lazımdı sadece.

6 yorum:

i.eren dedi ki...

edebiyatçı olduğunu biliyodum da felsefeyi tahmin etmiyodum. şu bardak olayını bi ara anlat ;)) çok idealist gördüm seni ama şunu bilki erhan, son noktayı hep benim gibi materyalistler koyar. :))

kanilski dedi ki...

sen öyle san ibocum. (nokta) :))

melih_cevdet dedi ki...

2. okuyuşumda anladım ancak ve bi an hayattan koptum. şu paragraftan bi kitap cıkar bence. neyse sözü uzatmadan yazılarının devamını diliyorum.

spESİfik dedi ki...

bende ılk okuyusumda baska 2. de baska anlam cıkarttım. 3. yu okusam nolcak ben bıle dusunemıyorum:D ama cok guzel yazmıssın bee elıne sağlık

kanilski dedi ki...

beğendiğine sevindim spesifik. bu ilk yazılarımdan bir tanesiydi ve genelde ilk yazılarımı okuduğumda amatörlüğün utangaçlığına kapılırım. onun için şöyle 2009lara filan gelsen. geçmişimden utanıyorum:)bu arada ismini bilmediğim için şiirinin altına spesifik yazdım. umarım yaygara koparmazsın...

spESİfik dedi ki...

:D yok durduk yere olay çıkarmam hatta spESİfik yazdığını görünce şuursuzca güldüm:)) yok yok eski yazıların da güzel ama bazıları çok uzun.kendimi kaybediyorum okucam diye:Dbu arada adım esin:D