left kanilski | yazmak, kendine alışamamaktır!: serbest edebiyat 6


serbest edebiyat 6

NE YAPTIN LAN BANA?

en büyük düşmanım, en büyük servetim, en çok sevdiğim... uğruna bir çok şeyden vazgeçtiğim şeysin sen... senin için yapamayacağım şey yok aslında. en azından denerim her şeyi sırf mutlu ol, varlığın sürsün diye. ama aynı şekilde cömert ve dürüst değilsin bana karşı. can sıkıntıları, umutsuzluklar ve her defasında daha büyük bir nefret etmeme neden olan laf anlamamazlığın var ve göğsümde hissettirdiğin ağırlığın verdiği o boktan his... bunlar senin için yaptıklarıma karşı bana layık gördüklerin işte...

en büyük düşmanım, en büyük servetim, umutlarımın ve hayal kırıklıklarımın kaynağı, uğruna bir çok şeyden vazgeçtiğim şeysin sen.umarım doyurabilirim bir gün seni ve huzura kavuşursun ebediyen.omuzlarımdaki yüklerinden ve geleceğimdeki engellerinden de kurtulmuş olurum böylece... çok sevgili ve bir o kadar da alçak, nankör ve yalancı olan kendim...

2 yorum:

Dilcun D. dedi ki...

erhan çok iyi olmuş bu. son cümleye kadar başkasına yazılmış bir şey gibi okudum, en sonunda "kendim"i görünce başa dönüp tekrar okudum ve çok hoşuma gitti. "vay be" diyorum!

tutku dedi ki...

eger tatmin olmus olsaydik yasamimizin da bir anlami olmazdi ki.hayattan surekli daha cok sey istemek bizi ona bagliyor.